Getting My رژیم غذایی کتوژنیک To Work

Wiki Article

برخی تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی می‌تواند نتایج آسیب‌های مغزی تروماتیک را بهبود بخشد.

در هر حال، صرفنظر از دلایلی که برای توقف رژیم کتوژنیک دارید، مصرف مجدد کربوهیدرات‌ها پس از رژیم، عواقبی را به همراه خواهد داشت.

رژیم غذایی کتوژنیک فواید زیادی دارد. کمک‌تان می‌کند تا:

میخواهم از پروتکلهای این رژیم پیروی کنم، چکار باید بکنم؟ باید حضوری ویزیت بشم یا بصورت مجازی؟ قادر به حذف اکثر مواد غذایی مثل برنج، نان، نشاسته و .. هستم ولی تمایلی برای حذف نوشیدنی خاص ندارم. آیا امکان بهره گیری از از این روش را دارا می باشم یا خیر؟

به دلیل این محدودیت، بسیاری از مردم متوجه خواهند شد که نمی‌توانند برای مدت طولانی روی کتو بمانند.

مقایسه این دو رژیم غذایی نشان می‌دهد افرادی که رژیم کتوژنیک داشته‌اند، دو تا سه برابر کاهش وزن بیشتری را تجربه کرده‌اند.

 برخی مواد غذایی منبع خوبی از این ریزمغذی‌ها هستند مانند اسفناج، کدو حلوایی، آواکادو، شکلات تلخ و…(دقت شود به اندازه‌ای که در رژیم غذایی شما ذکر شده است، باید از این مواد غذایی استفاده شود نه بیشتر).

بوی بد نفس در رژیم کتوژنیک موقتی است و بعد از چند روز اول از بین می‌رود. برای به حداقل رساندن این مشکل می‌توانید از نکات زیر بهره ببرید:

سبزیجات ریشه‌ای و غده‌ها: سیب‌زمینی، سیب‌زمینی شیرین، هویج، شقاقل یا هویج قمی

همچنین در سال‌های اخیر، استفاده از رژیم کتو برای بهبود سلامت بدن و کاهش وزن نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

گرسنگی زیاد در طول رژیم کاهش وزن مهم‌ترین علت رها کردن رژیم در بین افراد است. استفاده کمتر از کربوهیدرات و مصرف بیشتر پروتیین‌ها و چربی‌ها بر عکس باور عموم باعث سرکوب اشتها می‌شود.

جنا جیمسون بعد از به دنیا آمدن دخترش حسابی وزن اضافه کرده بود که البته با رژیم کتو توانست ۴۰ کیلو از وزن‌اش را کم کند.

غذاهایی که کربوهیدرات زیادی دارند در این فهرست نام برده‌ایم:

خرید رژیم مزوبولیک سایت لیمومی تست رایگان پیش از رژیم مشاهده سوابق خرید رژیم تالار گفتمان رژیم درمانی تماس با ما سوسیس و کالباس در رژیم کتوژنیک ما را دنبال کنید

Report this wiki page